3 سال پیش 4 اسلاید 22 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • کارولین کیست. . . .

  • ندیمه پرنسس نباشم آیسانا رو میارم برات-ـ-

    • اتفاقا همین چند روز پیش با روژا راجبش حرف زدم

  • اهان

  • نایس نایس

  • من فکر میکردم تو نوشتیش.___.


    من؟
    سبک من و ترنم فرق داره
    حتی اگه نمیدونستم کی نوشته با خوندن اسلاید اول می‌فهمیدم فویو نوشته._.

    • اصن معلومه کی نوشته:-:

  • اولاش داشتم فک میکردم این کارولین کی بود....
    #خنگی را بیاموزید

    • بله صحیح کاملا صحیح

  • دوشس به کسی که بچه داره میگن.....

    • دوشس مونث دوکه خواعرم

  • حس مانهوا دارههههه
    میخوای ازت با لباس اشرافی رو بکشم؟*ذوق*

    • ارت هارو*

    • من فکر میکردم تو نوشتیش.___.

    • دقیقا هدف دادن حس و حال مانهواست:-:
      من خودمو با لباس اشرافی ادیت کردم خیلی میدوستمش ولی چرا که نه بکش:-:(فقط چشا من اینجا سبزه)

    • اگه ادیت کردی عین ادمممممم بزارش

  • حس میکنم مانهواهای قرون وسطی تورو هم وارد فازشون کرده.___.
    و عالیییییییی

    • منو با کوهارو چان اشتب گرفتی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.